Caritas Београдске надбискупије је у у оквиру пројекта „Оснаживање женског предузетништва и улоге жена на селу у југоисточној Србији“ у јануару и фебруару организовао 4 дводневне радионице за 60-ак жена, учесница пројекта из 4 партнерске општине: Бабушница, Пирот, Алексинац и Власотинце на тему: Дигитални маркетинг и комуникација с купцима са фокусом на активније присуство на друштвеним мрежама.
Циљ радионице је био ширење продаје производа ван домаćег окружења, упознавање са дигиталном технологијом за промоцију производа и услуга, са могућностима које нуди интернет, са мобилном технологијом за приступ тржишним информацијама, новим купцима, онлајн продајом, начином коришćења друштвених мрежа за оглашавање… У оквиру радионица корисницама пројекта је представљено да је дигитални маркетинг заправо сегмент традиционалног маркетинга и од њега се разликује само по томе што се садржај пласира публици путем друштвених мрежа, мобилних апликација и сличних online медија.
Caritas је као додатну подршку женама обезбедио и додатну, континуирану, двомесечну менторску помоћ и подршку током фазе овладавања употребе друштвених мрежа и дигиталног маркетинга у пословне сврхе.
Пројекат финансира Министарство спољних и европских послова Републике Словеније, а реализују Caritas Београдске надбискупије и Caritas Словеније.