Caritas Београдске надбискупије, у сарадњи са ЈКП Београдске пијаце, организовао је промотивне дане у Београду у оквиру пројекта „Оснаживање женског предузетништва и улоге жена на селу у југоисточној Србији“. Циљ овог пројекта је подршка предузимљивим женама из руралних подручја и промоција њихових висококвалитетних производа.
Током ових промо дана, 15 жена из југоисточне Србије, које се баве производњом премијум производа, представило је своје производе београдској публици. Манифестације су одржане 27. децембра на Палилулској пијаци, у оквиру новогодишње музичко-гастрономске манифестације „Ноћ укуса“, и 28. и 29. децембра на Бајлонијевој пијаци, у оквиру пијачног „Каравана зимнице“.
Посетиоци су имали прилику да уживају у богатој понуди домаћих, традиционалних производа припремљених од висококвалитетног локално гајеног поврћа и воћа. На тезгама су се нашли богат избор ајвара, разних сланих салата, компота, џемова, сирева, вурде, меда, као и велики избор посластица и специјалитета прилагођених веганима и вегетаријанцима.
Ова иницијатива не само да је омогућила промоцију производа и рада жена са села, већ је и допринела подизању свести о важности подршке локалним произвођачима и оснаживању женског предузетништва, јачању локалне економије и очувању традиционалних вредности.
Пројекат финансира Министарство спољних послова Републике Словеније Caritas Београдске надбискупије и Каритас Словеније у сарадни са 4 партнерске општине у Србији: Алексинац, Бабушница, Власотинце и градом Пиротом.
Овај пројекат суфинансира Министарство спољних послова Републике Словеније, а реализују Каритас Словеније и Caritas Београдске надбискупије.